Vent venligst...

Luk
Køb mere
Vis indkøbskurv & amp; kassen
Mundbind / Ansigtsmasker fra 0,88 kr pr. maske! Se maskerne her
menu
Indkøbskurv
0,00 kr. Se indkøbskurv (0)
Batteri / lader guide

Indhold

 

FAQ - DK

  1. Forsendelse

  1. Hvem sender I med?

Hjemmelevering: Her vælger vi leveringsmåde for dig ud fra geografi samt ordrens størrelse/vægt. Til private, så vil det være DAO, GLS, Postnord eller Danske Fragtmænd. Til erhverv, så vil det være GLS, Postnord eller Danske Fragtmænd.

DAO365 Direct – Dansk Avisomdeling
De leverer til de fleste privatadresser i Danmark eller alternativt til et stort netværk af DAO-pakkeshops.
BEMÆRK: DAO leverer fra kl. 02-07 hver nat/morgen så du får ikke mulighed for at kvittere for modtagelse. Pakker sættes ved dør eller leveres i postkasse – dette såfremt der er uhindret adgang dertil. Hvis ikke, så vil pakker bliver omdirigeret til nærmeste DAO pakkeshop. (DAO365 garanterer for din levering via interne procedurer.)

Postnord
De leverer til ALLE privat og erhvervsadresser samt til de mange døgn- og pakkebokse i Danmark. Prisen står ved check-out for de enkelte services.

GLS - Erhvervspakker
De leverer til alle erhvervsadresser samt deres store netværk af pakkeshops.

GLS - Privatpakker
De leverer til alle privatadresser.

Danske Fragtmænd
De leverer til alle privat og erhvervsadresser i Danmark.

BEMÆRK: Danske Fragtmænd kræver enten en underskrift ved leveringen eller en tilladelse til at stille forsendelsen uden kvittering.

1.2 Hvad koster fragten?

Køber du for under 499 kr. koster levering fra 25 kr. Du kan selv vælge blandt de tilgængelige transportører ved kassen, hvor priserne for de forskellige valgmuligheder vil fremgå. Prisen afhænger af den type vare du køber og den adresse den skal leveres til.

1.3. Hvornår kan jeg få leveret min ordre?

Vi afsender lagervarer indenfor 24 timer på hverdage.

    1. Hvilke lande leverer I til?

Danmark, Island, Færøerne og Grønland

  1. Afhentning

Vi tilbyder desværre ikke afhentning af bestillinger på vores firmaadresse.

  1. Annullering og returnering

    1. Hvordan returnerer jeg en vare? (Hvis jeg har købt forkert eller fortrudt købet)

Hvis du blot sender varen retur til os og vedlægger dit ordrenummer samt noterer at du har fortrudt købet.

Så fører vi pengene tilbage på dit kort.
Behandlingstiden er 3-4 hverdage.

Adressen du skal sende til er:

Batteribyen.dk
Spettrupvej 1
8722 Hedensted

Hvis du har spørgsmål, skal du være meget velkommen til at kontakte os.

    1. Hvordan annullerer jeg min ordre?

Hvis din ordre endnu ikke er sendt så tag straks kontakt til vores kundeservice, som vil forsøge at standse din ordre. Tag hellere kontakt til os på telefon (75 89 72 00) end mail, da vi ikke kan standse din ordre når den først er pakket og sorteret.

  1. Kan jeg ændre eller tilføje mere til min ordre?

Hvis du har betalt med kreditkort eller MobilePay, så kan vi desværre ikke tilføje mere til din ordre, da vi ikke kan trække et større beløb end den reservering du har godkendt.

Har du bestilt noget forkert eller er varen udsolgt så kan vi godt hjælpe med at ændre din bestilling, hvis du henvender dig til vores kundeservice.

  1. Hvordan finder jeg det korrekte batteri?

Generelt er det bedst at søge på batteriets model navn/nummer i stedet for modelnavnet på den enhed batteriet skal passe til.

    1. Hvordan finder jeg det korrekte batteri til min laptop?

HP (Hewlett Packard)

For at findet det korrekte laptop batteri til din HP computer, så har vi brug for at kende det originale batteris spare part nummer.
Det hedder som oftest 6 cifre og slutter på -001 . Som for eksempel "Replace with HP SPARE 756743-001"

Dette er søgbart i vores søgefelt på hjemmesiden, hvis det er et batteri vi forhandler.
Finder du det ikke efter at have søgt på det, så kontakt vores kundeservice og vi kan se om det er et vi kan skaffe til dig.

Apple (Macbook)

For at finde det korrekte laptop batteri til din Macbook, så har vi brug for at kende det originale batteris spare part nummer.
Det hedder 5 cifre og starter med A . Som for eksempel "A1492"

Dette er søgbart i vores søgefelt på hjemmesiden, hvis det er et batteri vi forhandler.
Finder du det ikke efter at have søgt på det, så kontakt vores kundeservice og vi kan se om det er et vi kan skaffe til dig.

    1. Hvordan finder jeg det korrekte batteri til min telefon?

Samsung

For at finde det korrekte batteri, er det bedst at søge ud fra batteriets modelnummer. Du kan følge vores guide lige her: https://www.batteribyen.dk/mobil-batterier/batterier-1/originale-mobilbatterier/samsung-batterier

Apple

Vi har en guide til at finde det korrekte iPhone-batteri her:

https://www.batteribyen.dk/iphone-batteri-guide

DORO

For at finde det korrekte batteri, er det bedst at søge ud fra batteriets model- eller partnummer. Hos DORO hedder dette for eksempel "DBC-800A" eller "BDA-2000A". Dette vil stå skrevet på det originale batteri

Nokia

For at finde det korrekte batteri, er det bedst at søge ud fra batteriets model- eller partnummer.

Hos Nokia hedder dette for eksempel "BL-5C" eller "BL-4U".

  1. Hvordan vælger jeg det korrekte batteri til min elscooter?

Elscootere benytter som oftest bly-batterier, og her skelner man imellem dem i typer. Der findes batterier til start, standby/back-up og forbrug. Til en elscooter som ikke kører på elektricitet skal man bruge forbrugsbatterier. Dem finder du en oversigt over her:

https://www.batteribyen.dk/blybatterier/batterier-efter-brug/drift-forbrug/rehab-scooter#isPage=1

    1. Hvordan finder jeg det korrekte batteri til min bil, MC eller andet køretøj?

Vi har på batteribyen.dk et samarbejde med japanske Yuasa en batterifinder, hvor du kan slå dit køretøj op ved hjælp af dit reg. Nr eller modellen på køretøjet.

Du kan også søge på dit gamle batteris model navn i vores krydsreference-søgning.

Batterifinderen finder du her:

https://www.batteribyen.dk/bil-motorcykel-lastbil-batterier

  1. Betaling

Hvilke betalingsmuligheder har jeg?

Som privatkunde kan du hos Batteribyen betale med enten kreditkort (alle kort) eller MobilePay. Sidstnævnte kræver blot at du har godkendt dit kort til nethandel i APP'en.

Jeg har ikke modtaget min faktura?

Vi trækker først pengene og fakturerer når varen er sendt, indtil da er der kun foretaget en reservering på din konto. Det betyder at du modtager en faktura/kvittering fra os omkring middagstid dagen efter din ordre er afsendt.

Finder du ikke fakturaen i din mailboks, så kan den være havnet i dit spamfilter, så sørg for at tilføje info@batteribyen.dk til dine kontakter.

Problemer i kassen / ved betaling

Hvis du har problemer med at få betalingen til at gå igennem, så kontakt vores kundeservice på tlf eller chat.

Jeg bliver bedt om NEM-ID ved betaling?

Pr. 1. januar 2018 er det et krav fra Nets, at der er et mobil-telefonnummer. tilknyttet dankortet.

I processen i at tilknytte mobiltelefonnummeret til dankortet, benyttes NEM ID for at verificere at du er ejeren af kortet. Dette for at sikre dig som forbruger mod misbrug.

Yderligere information kan findes her:

https://www.nets.eu/dk-da/digital-sikkerhed/Pages/Verified-by-Visa-og-MasterCard-Secure-Code.aspx

  1. Kan vi som virksomhed få lov til at betale via faktura / EAN?

Det kan du! Det er muligt at vælge at oprette sig som virksomhed eller offentlig virksomhed direkte på vores hjemmeside. Det kræver dog at I har et offentligt revideret regnskab. Har du ikke dette, vil du få tilsendt en proforma faktura eller blive nødt til at betale med kreditkort i stedet.

  1. Prismatch

Jeg har fundet en vare billigere et andet sted. Har I prismatch?

Ja, det har vi. Du kan læse mere om vores vilkår for prismatch her:

https://www.batteribyen.dk/pricematch

Hvis vi kan prismatche den ønskede vare på din ordre, så sender vi din ordre straks efter vi har prismatchet varen. Kan vi derimod ikke prismatche, fordi vores vilkår ikke er opfyldte - så kontakter vi dig.

  1. Hvordan finder jeg det korrekte kabel?

Der findes mange forskellige kabler og mange ligner til forveksling hinanden - derfor har vi forenklet det på denne måde med billeder, af de varianter vi tilbyder i vores sortiment.